דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להביא יותר מועמדים בפחות זמן - ניהול זמן אפקטיבי 

מאת    [ 20/01/2009 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2009 פעמים ]

ישנם היבטים רבים בניהול עסקים מצליחים. המון דברים מעורבים בהתרחבות העסקים שלך. כאשר העסק מגיע לרמה מסוימת של הצלחה , שני הדברים החשובים ביותר הם : בניית החברה והצבת לוח זמנים מתוכנן, בניית מערכת מתוכננת אשר תפתור את רוב הבעיות והצרכים שלה ללא נוכחותך הפיזית.
חשוב מאוד להציב מערכת זמנים, אך חשוב יותר ליצור מערכת אשר עובדת באמת. כאשר אתה מתכנן את יומך אתה יוצר מסגרת זמנים שאתה צריך לדבוק בה, זו תעזור לך להתרכז במטרה. אם אתה יודע שיש לך שעה אחת בכדי להשיב לכל האי-מאילים שלך, אתה לא תבזבז חצי שעה מתוכם רק כדי להשיב לאי-מאיל אשר הגיע מדודתך. מערכת הזמנים תמנע ממך את החיפוש הארוך באתרים שונים אחרי רעיונות חדשים למען העסק שלך, ויעזור בהתמקדות על התרחבות העסק הקיים.
למרות זאת, אחד הכישלונות הגדולים ביותר בתחום השיווק הרשתי הוא חוסר סדר ומיומנות ניהול פרויקטים.
כאשר אתה מציב בפניך תוכנית להשגת מטרות ,אתה יוצר תוכנית עסקים רווחית יותר. למרות זאת, אם אתה מתערב בצורה מתמדת בתוכנית שלך, אתה מבזבז את זמנך בבנייתה, אתה דוחה את ההשקה שלה, אתה דוחה את לוח הזמנים שהצבת לעצמך, אתה דוחה את הניסיונות שאתה צריך לעשות עליה והכי חשוב - אתה דוחה את כל הכסף שאתה הולך להרוויח ממנה.
והדבר הכי חשוב שאתה יכול לעשות למען העסק שלך הוא לחנך את האנשים שנמצאים בארגון שלך את עקרונות השיווק והטקטיקות שיביאו להם הצלחה.
תספק להם סיסטם שיכולה לעבוד בשביל כל אחד, שתציב אותם על טייס אוטומטי ותכניס אל הכיס שלהם כסף. כאשר אתה מאפשר לארגון שלך לשכפל את התוצאות שלך אתה למעשה יוצר מומנטום ענק בארגון שמושך אליו אלפי אנשים, יוצר הצלחות, מעודד הצלחות חדשות ומכניס לכיס שלך אלפי דולרים בכל שבוע.
לדוגמא, בחברת השיווק הרשתי שאני נמצא בה מעודדים כל אחד לבצע קנייה של 200 דולר בכל חודש, כאשר אני מאפשר לקבוצה שלי להרוויח 500 דולר בחודש לא יהיה להם שום בעיה להוציא 200 דולר. כך נוצר מצב שבו אנשים שנכנסים לארגון שלי מיד מתחברים אל מערך ההדרכות והלימוד כדי להתחיל את העסק שלהם בתנופה וליצור עוד מומנטום בחברה ובארגון.
זה מה שיוצר שכפול ומעודד אנשים לספר על ההזדמנות שלהם לכל מי שהם מכירים - כי הם באמת מצליחים בה.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד

.
איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב